IZLOŽBA PRIMIJENJENE FOTOGRAFIJE

Fotografija ženskog akta na etiketi vina, prva u Hrvatskoj, a nastala kao dio projekta Josić Art Edition, prešla je granice Slavonije i Baranje i doživjela promociju u Zagrebu.
Josić Art Edition je, naime, predstavljen na ProARTu 2023 u zagrebačkoj Galeriji ULUPUH, a dijelom je izložbe na kojoj je prikazano trideset najznačajnijih fotografskih suradnji. Cilj je izložbe predstaviti povezanost naručitelja, agencije, kreativnih timova, tipografa, izvođača i krajnjih korisnika fotografije te povezati fotografsku zajednicu.

Podsjetimo, jesenas je u restoranu Josić u Zmajevcu promovirana vinska etiketa Josić Art Edition. Majstor crno-bijele fotografije Stanko Abadžić, na poticaj dizajnera Miroslava Kičića i uz potporu vlasnika vinarije i restorana, chefa Damira Josića, kreirao je etikete za limitiranu ediciju vrhunskih Josićevih vina Cabernet Franc i Cuvee Superior, koje krase fotografije ženskog akta. “Bilo je sjajno naći se u društvu najznačajnijih suradnji prema izboru ULUPUH-a”, komentiraju izlaganje ove fotografije iz restorana i vinarije Josić.
ProART 23 izložba je na kojoj je prikazan pregled radova primijenjenje fotografije dijela članova Sekcije za fotografiju ULUPUH-a. Trideset članova Sekcije za fotografiju: Stanko Abadžić, Jelena Balić, Deyan Barić, Janko Belaj, Mara Bratoš, Saša Ćetković, Nina Đurđević, Robert Gojević, Romano Grozić, Damir Hoyka, Damir Klaić, Željko Koprolčec, Branimir Kralj, Iva Lulić, Anto Magzan, Tomislav Marić, Roman Martin, Miro Martinić, Robert Matić, Alan Matuka, Ratko Mavar, Zoran Osrečak, Hrvoje Serdar, Petra Slobodnjak, Maja Strgar Kurečić, Siniša Sunara, Mladen Šarić, Vladimir Šimunić, Vanja Šolin i Renato Vukić izlažu po jedan rad nastao u prethodne dvije godine. Naglasak je stavljen na umjetničko u primijenjenoj fotografiji.

„Drugi ProART 2023. koncepcijski utemeljen na ranijim dvogodišnjim izložbama komercijalne fotografije, profilira se u izložbu fotografija u kojoj je osim umjetničkog dometa primijene fotografske prakse važan život fotografije u sinergiji naručitelja, agencije, kreativnih timova, tipografa, izvođača i krajnjih korisnika. Izlaganje čiste fotografije i njezina primijenjenog rješenja omogućuje komparativnu analizu, naglasak stavlja na fotografa, umjetnički i autorski aspekt komercijalne i promotivne fotografije kojom naručitelji komuniciraju u tiskanim i digitalnim medijima. Osim predstavljanja novih fotografija, uspoređivanja različitih stilova i poetika posebno je važan pozitivan osjećaj pripadanja fotografskoj zajednici”, istaknula je Draženka Jalšić Ernečić u katalogu izložbe. Koncepciju izložbe osmislili su Alan Matuka i Draženka Jalšić Ernečić, a otvorena je do 19. travnja. Stručni žiri činili su Davor Bruketa, Draženka Jalšić Ernečić i Elizabeta Wagner.